سوالات متدوال

در این قسمت شما می توانید سئوالات قبل از خرید را همراه با جواب ببینید.

یاداوری می شود برای استفاده از سامانه ارسال اس ام اس کافیست یک پنل کاربری فعال داشته باشید و با وارد کردن اطلاعات ورود آن به محیط سامانه وارد شوید و اقدام به ارسال پیامک تکی یا گروهی کنید.
نکته ۱ : برای ارسال اس ام اس شما نیازی به دانلود و یا نصب برنامه و یا داشتن سیم کارت و موارد مشابه ندارید .
نکته ۲ : دریافت پیامک در تمامی پنل ها رایگان می باشد .
نکته ۳ : شما متناسب با نیاز خوب پنل مناسب را انتخاب کرده و به مدت یکسال از تمامی امکانات ان به صورت رایگان استفاده خواهید کرد.

نکته ۴: در صورت اتمام موجودی اس ام اس شما ( اعتبار ) نیازی به پرداخت هزینه مجدد برای عضویت ( پنل ) ندارید و کافیست به مقدار نیاز خود با توجه به جدول (تعرفه خرید پیامک) موجودی خود را افزایش دهید.

 

سوالات متداول :در زیر به سئوالاتی که برای تمامی کاربران پیش میاید پاسخ داده شده است و برای مشاهده جواب کافی است روی سئوال کلیک کنید یا بری روی چشم زیر ستون جواب کلیک کنید.

 

  •  چه تفاوتی بین پنل های موجود ارائه شده وجود دارد؟

پنل های ارائه شده به دو صورت شناور و ثابت تقسیم شده که هر گروه تعرفه و امکانات متمایزی دارند

 

  • آیا خرید پنل ها دارای شرایط و قوانین خاص است؟

بله. برای استفاده از پنل اس ام اس باید قرارداد موجود در سایت را امضا کرده و همراه با اسکن کارت ملی برای ما ایمیل کنید.

 

  • آیا زمان خرید نیاز به ارائه مدارک شناسایی است ؟

بله ، برای افراد حقیقی اسکن از صفحه اول شناسنامه و ارائه ادرس دقیق پستی و برای افراد حقوقی نامه درخواست همراه با مهر و اسکن شناسنامه نماینده و ادرس دقیق پستی

 

  • مدت زمان استفاده از امکانات و خدمات به چه صورت است؟

کلیه موارد از قبیل خط و پنل به صورت اجاره ای و به مدت یکسال به کاربر داده می شود.

 

  • پنل شما چه اپراتور هایی را پشتیبانی می کند.

در حال حاضر اپراتور ۱۰۰۰ -۲۰۰۰ -۳۰۰۰-۵۰۰۰ , ۰۲۱ برای پنل قابل استفاده است .

 

  • آیا امکان انتقال خط از شرکت های دیگر به سامانه اس ام اس آسا وجود دارد؟

بله ، در صورتی که شرکت ارائه دهنده قبلی شما امکان انتقال را داشته باشد ، شما می توانید خط خود را انتقال دهید و بعد از انجام پروسه اداری ، شماره به پنل شما اضاف خواهد شد. که معولاً خطوط ۳۰۰۰ به دلیل رنجی (ریشه ای ) بودن قابلیت انتقال ندارد.

 

  • آیا امکان خرید سامانه به صورت اقساط وجود دارد؟ شرایط خاص برای این مورد است؟؟؟

بله ، شما می توانید پنل تبلیغاتی یا الماس را به صورت ( پراخت طی چند مرحله ) خریداری نمائید که با توجه به نوع پنل شرایط اقساط متفاوت خواهد بود.

 

  • آیا امکان خرید آنلاین اعتبار ( پیامک ) برای حساب کاربری وجود دارد؟

بله ، سامانه اس ام اس آسا با همکاری بانک ملت این امکان را فراهم کرده است

 

  • آیا غیر از روش آنلاین روشی دیگری برای افزایش اعتبار ( پیامک ) وجود دارد؟

بله ، امکان واریز به حساب و ثبت فیش واریزی ، امکان انتقال از طریق کارت به کارت و ثبت شماره پیگیری وجود دارد

 

  • مدت زمان لازم برای فعال شدن حساب کاربری چقدر است؟

در صورت آنلاین بودن پشتیبانی کمتر از ۵ دقیقه حساب کاربری شما فعال و اطلاعات برای شما اس ام اس خواهد شد

 

  • آیا امکان استعلام خط وجود دارد؟

بله ، با پرکردن فرم استعلام خط و ارسال آن ، ما بعد از بررسی نتیجه را برای شما اس ام اس می کنیم

 

  • آیا امکان برگشت پول و و لغو حساب کاربری وجود دارد؟

در صورت اینکه از موجودی شما پیامکی کسر نشده باشد و یا خط شما فعال نشده باشد امکان برگشت وجه وجود دارد در غیر این صورت شرایط به صورت توافقی امکانپذر است . و پیامک های خریداری شده شما با کسر ۷% مالیات قابل برگشت است.

 

  • آیا امکان انتقال خط به سایت یا شرکت دیگر وجود دارد؟

بله, البته در اپراتور ۳۰۰۰ فقط خطوط ۸ رقمی قابل انتقال است و در اپراتور ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ محدودیتی ندارد و برای انتقال خط با توجه به نوع خط ۲۰ تا ۵۰ درصد قیمت خط دریافت می شود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*