کاربردهای سامانه پیامک برتر آسا برای نمایندگی‌ها و نمایندگان بیمه

پنل اس ام اس آسا

  • با ارسال یک پیامک خودکار به مشتریان خود، سررسید قرارها، جلسات و یا بیمه نامه‌ها را به ایشان یادآوری کنید.
  • بوسیله ارسال پیامک به بیمه‌گذار خود در مورد قوانین و مقررات بیمه‌ای جدید آموزش داده و یا اطلاع‌رسانی نمایید.
  • پس از تماس شخصی با دفتر کار شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
  • با ارسال یک پیامک خودکار به بیمه‌گذار خود، پیش از زمان سررسید اقساط بیمه، وی را آگاه سازید.
  • در مورد تخفیف‌های تازه بیمه به بیمه‌گذاران و سایر مشتریان خود اطلاع‌رسانی کرده و از آن‌ها بخواهید که دوستان خود را نیز در مورد این تخفیف‌های تازه مطلع کنند.
  • در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
  • ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
  • و …

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*