کاربردهای سامانه پیامک آسا برای شرکت‌های مسافرتی

پنا اس ام اس آسا

  • پس از مراجعه حضوری یا تماس شخصی با دفتر کار شما، پیامک تشکری را برای ایشان به نام خودش ارسال کنید.
  • با ارسال یک پیامک در مورد تورهای تازه به مشتریان خود اطلاع‌رسانی کنید.
  • براساس خواسته مشتریان خود برای تورهایی که در حال حاضر برگزار نمی‌شود فهرست‌هایی را ایجاد کرده و به محض برپایی دوباره آن‌ها به مشتریان متقاضی آن اطلاع دهید.
  • به صورت خودکار تولد مشتریان خود را به آن‌ها تبریک گفته و ارائه تخفیف خاصی را به ایشان و همراهانشان در روز تولد وی در نظر بگیرید.
  • برای مشتریان خود گروه‌های مختلفی را ایجاد کرده و به آن‌ها امکان دهید که با ارسال یک عدد خاص در هر گروهی که تمایل داشتند عضو شده و از اطلاع‌رسانی‌های آن گروه خاص در آینده بهره‌مند شوند، مثلا گروه تورهای تایلند و یا ارمنستان و …
  • با جمع‌آوری اطلاعات علاقه‌مندی مشتریان خود به صورت دستی یا ایجاد نظرسنجی پیامکی، بیشتر تورهای موردنظر مشتری خود را برگزار و یا عرضه کرده و آن‌ها را از آخرین تورهای منطقه مورد پسندشان آگاه نمایید.
  • با ارسال یک پیامک به نام مشتریان خود، وی را در مورد تخفیف‌های دوره‌ای مسافرت‌های شرکت خود آگاه سازید.
  • در مناسبت‌ها و سالگردهای خاص برای مشتری خود به نام خودش پیامکی را ارسال نمایید.
  • ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
  • و …

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*